simplu..poveste

Sper sa fie doar o stare trecatoare de tristete.Nu stiu ce am dar nu cred ca mai tin controlul hormonilor..imi vine groaznic de tare sa plang.Poate ca ceea ce lipsea a aparut acum cand am vrut, l-am strans in brate dar simteam ca nu-l mai vreau.Il simteam un pic schimbat,stiu ca am sentimente dar asta cred ca ma sperie si-mi doresc sa renunt la tot.Dar de ce lacrimile curg aiurea,de ce gandul meu e plecat departe..de ce acum mi-e dor parca si de locurile in care acum ceva timp ma lipseam de ele.
Simt acel gol….

Lasă un răspuns

