Rupt din suflet

dupa o pauza enorma….scris 12 septembrie.

Ma simt ca un  suflet rebel,am simtit cum iti batea inima azi cand am stat cu capul pe pieptul tau.Batea ca nebuna..chiar si a mea o luase razna pana sa dau de tine.Ardeam de nerabdare sa te ating..sa te simt tot.A trecut mult timp de cand nu mai zarisem ochii tai frumosi,buzele tale dupa care sunt topita.Si ne.am iubit enorm..apoi in timp ce stateam cu capul pe pieptul lui..el cu palmele mele..cu degetele mele..palmele noastre se impreunau.M-am simtit completa.Te-am zarit si am sarit in bratele tale si te-am saruttat cu pofta.Ti-am muscat buzele de pofta..am savurat fiecare picatura din tine.Stiu ca la fiecare atingere devii tare,ei asta ma excita si pe mine la maxim.Nu mai puteam rezista incat in cateva minuteam fost peste..simtindu-te tot.Ador sa traiesc senzatiile astea..ador fiecare clipa.

1 comentariu (+add yours?)

  1. aprilloyd
    Oct 06, 2012 @ 14:57:47

    simt de parca ar fi intrat cineva in capul si gandurile mele.. de parca ai fi descris si opacitatea inimii mele. felicitari. un post superb!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

