Marul

Ti-a scris zilnic,ma gandesc la tine zilnic.Cand esti in bratele mele te stranga tare, stiu ca nu vei fi al meu niciodata de aceea fiecare clipa petrecuta impreuna o traiesc la maxim.

Am inceput sa am sentimente,m-am speriat si am vrut sa renunt la tot, apoi mi-am dat seama ca deja era prea tarziu sa ma mai opresc din calea aleasa.

E greu, dar nu imposibil..si totusi a trecut atat de mult timp…de fiecare data am emotii, de fiecare data inima mea o ia la trap ca nebuna.

Esti pacatul meu,fructul interzis…as merge pana la capatul lumi doar pentru a nu te pierde.doar sa fii fericit fie si pentru putin timp .Dar nu vei stii niciodata..vreau sa simt doar eu durere..sau orice sentiment..pentru ca viata ta sa fie perfecta.

O jerfa pentru ca vreau sa iubesc,pentru ca asta e rasplata pentru placerea mea,pentru ca esti ACUM..barbatul ce ma face sa ma simt femeie,,ce ma face sa ma simt completa,frumoasa,pretuita..si a trecut deja ceva vreme de cand traiesc povestea asta frumoasa.

Nu sunt atat de sus incat sa nu realizez ca pot oricand  sa cad si totul sa se termine,probabil va veni o zi si pentru acest stadiu,si trebuie sa cobor de acolo..sa ma focusez pe altele.

 

Lasă un răspuns

