El

Suprize, mereu am avut parte de ele,si azi si ieri si de fiecare data cand il vad.Am aceeasi senzatie de gol in stomac atunci cand ne vedem.
Nu ma satur niciodata de el, de gura , de trupul lui..Nu stiu ce simte el.Nici nu vreau sa stiu ce simte ,doar e dragut cu mine, atent la toate maruntisurile si ma surprinde placut de fiecare data.Un barbat adevarat,unul care stie sa fie exact in momentul fin al intalniri.
Nu am sa-mi suprim niciodata dorinta de a musca din acele buze cand le sarut,sunt mult prea gustoase,mult prea dulci ca sa ma pot opri.
Lunile se scurg si inima mea bate din ce in ce mai tare..suna siropos..dar si eu sunt suprinsa de cat timp suntem impreuna si inca il doresc fara incetare.
Sunt o fire care se plictiseste repede cand deja se trece de 12 luni,,sa zic asa..si de data asta totul este bine.Va fi durere candva, nu stiu cand.dar sigur va fi…pentru ca nu este al meu in totalitate si nici nu-mi doresc asta..Uneori nu vreau sa ma gandesc la viitor,doar traiesc acele momente intens ..si atat!
Imi place si mie de asemeni,sa-l fac sa se simta special, sa=l fac sa aiba mai multa incredere in el,sa-l fac sa se simta iubit.Niciodata nu am sa-i spun ce simt pentru el,poate ca deja stie ca il iubesc,oricum nu ar schimba cu nimic sa zic acele cuvinte.

2 comentarii (+add yours?)

  1. joschilotii
    Dec 30, 2012 @ 16:04:04

    Ești gata! Ești pierduta!…Îmi era dor de tine!🙂

    Răspunde

  2. Rhenus
    Ian 05, 2013 @ 09:17:17

    Spune-i ce simti. Te iubeste deja.

    Răspunde

Lasă un răspuns

