Noname

Zambesc cand ma gandesc la el.A fost parte din viata mea asa la distanta si uneori desi a durut au fost momente cand as fi lasat totul in urma si as fi fugit la capatul lumi cu el.
Da, l-am iubit.
Ha,ce chestie.Nu stiu daca vrodata ma crezut cu adevarat cat de mult insemna pentru mine, dar eu cand eram cu el nimic nu mai avea durere.
A fost si sa terminat.Stiu ca m-am hotarat sa renunt stiind ca un viitor nu va avea acea relatie la distanta, iar cand increderea ceda treptat dar sigur,durerea sigur ii lua locul.
Nu credeam ca voi scrie despre el,dar am facuto intr-un final.

Lasă un răspuns

