Story

Uneori nu mai inteleg sensul vieti de nici o culoare,prea multe lucruri rele intamplate in ultima vreme.Ma leaga doar sentimentele mele fata de logodnicul meu, el ma face sa privesc inainte si sa ma simt bine, sa uit de tot ce ma face trista.Azi am fost singura,si a fost asa de greu, cred ca sunt dependenta de el.Ma simt ca un copil de 10 ani care are un rahat de stare si scrie cateva randuri ratacite intr-un jurnal online pentru a se simtit mai bine.Si da, ma simt mai bine cand descriu starea mea…Totul fara inteles, oare cand ne va fi bine, oare cand se vor rezolva problemele?!?!?!
Am rabdare, capitol la care stau foarte prost dar ma stradui sa fac fata.
Am momente cand as pleca la capatul luni,sa uit de tot, sa inchid ochii si sa se stearga tot ce e rau.Dar intrebarea vine acum…daca as sterge o parte din trecut,care parte ar fi pentru ca nu gasesc nimic care sa ma faca sa aleg un anumit punct bun.
Tot timpul a fost nesiguranta.Sper ca de data asta sa mearga bine.Inca ma doare faptul ca am pus punct unei relatii de 2 ani jumate care nu a functionat bine..si inca mai am momente cand imi amintesc din trecut si doare.Nu stiu ce e mai rau,faptul ca nu a mers sau faptul ca nu am facut nimic sa mearga.Poate ca nu am fost indragostita suficient…dar nu cred ca exista o masura pentru asta.
Poate ca obisnuita e de vina.Relatia cu S a fost o furtuna,minciuni, certuri,momente tandre,reprosuri….si a lipsit ceva…acel „ceva”.
De prin luna Ianuarie lucrurile au inceput sa subrezeasca,iar in luna Martie spre final l-am cunoscut pe A(actualul logodnic)..a urmat o perioda de amicitie si multe povesti,betii,coonfesiuni din ambele parti.Multe trairi si subiecte comune.Iar in Aprilie undeva la jumatate am inceput cu pasi extrem de marunti relatia.Multa teama din ambele parti iar totul sa intensificat pe zi ce trecea.
In timp ce S era plecat sa se distreze eu imi povesteam durerea la un pahar si o tigara cu A.Iar S, asa cum mi-a zis:”Ce sa fac daca tu esti la munca, eu sa nu ma mai distrez”!!!
Nu era deloc corect…iar din zi in zi se adauga un plus intr-o partea si un minus in alta.
De 1 Mai am fost pentru prima data a lui…omul care ma facut sa ma simt nepretuita,implinita,minunata.
In luna Iulie m-am mutat la A si am inceput o relatie de la zero..cu incredere,sentimente,completare,Iubire…La scurt timp ma cerut de sotie la parinti.
Ne e greu acum pentru ca traim intr-un „era minunata”, dar ne avem unul pe altul.Si inceputurile de saptamana care ma surprinde cu cate un trandafir cand ma astept cel mai putin, ma coplesec.
Poate ca multi au zis ca va fi o greseala, dar daca acest om se comporta ireprosabil, e sufletist ..frumos..si simt ca e jumatate din sufletul meu, cum sa nu-l aleg?!Am ales acest drum si voi merge pana la capat.

1 comentariu (+add yours?)

  1. tink3rbe11
    Aug 18, 2013 @ 05:13:26

    Daca simti ca te face fericita si te copleseste …de ce iti mai pui atatea intrebari si de ce cauti raspunsuri?
    Lasa firul vietii sa curga daca este lin.Si invata sa fii si fericita.

    Răspunde

Lasă un răspuns

