Sentiment

Ascult piesa asta si mi-e dor de Stef..
Mi-e dor de el..desi m-am desparti de o luna jumate de el si stiu ca relatia nu a mers bine..acum il vreau inapoi..Am nevoie de el acum..sa-l in brate, sa-mi stearga fiecare lacrima de pe obraz..Poate ca nu trebuia sa ma mut si sa-l las,,sa-i fac asta.Era omul care ma cunostea cel mai bine.Impreuna am distrus tot..parca a fost un razboi..dar imi lipseste enorm.Asta simt acum..asta simt..

1 comentariu (+add yours?)

  1. jhonny bravo
    Sep 11, 2013 @ 13:38:43

    so… nehotararea ne da de furca tuturor si sfatul meu este sa iei o coala alba de hartie sa treci tot ce te framanta apoi sa te gandesti la o ordine prioritara in care sa le asezi si apoi sa iei niste decizii clare vizavi de ceea ce simti .
    nehotararea adesea ne rascoleste cele mai adanci amintiri, rani ,regrete si nu numai …incearca sa treci peste toate si sa vezi doar viitorul si ce poti face sa fie un viitor bun. si cel mai important lucru NU TRAI IN TRECUT !!!
    spor in toate si liniste in gandurile tale

    Răspunde

Lasă un răspuns

