Minuni.Regula celor 3

Se zice ca orice minune tine doar 3 zile…se pare ca la mine a tinut 3 luni.Si nu stiu daca a fost minune sau am fost eu oarba.
Probabil tre” sa ma consult EU cu mine daca mai vreau sa iau o decizie, pentru ca ultima si ultimile dati eram confuza ..si nu prea stiam ce sa aleg.
Sunt in stadiul in care nu am incredere in nimeni, asta ar trebui sa redirectioneze toata increderea in mine.
Chiar nu am pe nimeni…din fostele relatii am iesit sifonata rau de tot..familia e total nepasatoare..Relatia actuala se pare ca e o alegere gresita si am parte doar de nepasare.Prost,proaste alegere..prost gandit.Trebuie sa schimb ceva la mine.Sugestii?Probabil mai multa minte si alegeri facute cu mintea nu cu inima.
Si culmea, acum cand am luat-o de la zero , acum cand am decis sa fiu corecta, sa vorbesc deschis,fara minciuni si alte ascunzisuri etc..exact acum toate se intorc impotriva mea..acum eu sunt mintita..iar minciuni ascunzisuri..orgolii etc..De ce???????
Saks3_Designers_450

Lasă un răspuns

