Reconstituire 2

DE data asta am analizat mai atent,a fost bine.Iesisem foarte suparata din relatia anterioara si am zis ca pot scoate cui pe cui.S next,vazut, placut, haios.O perioada de un an toate bune,,,zi de zi cluburi, distractie tampenii,am rupt legaturile anterioare unde imi gaseam eu refugii.Ma facut sa uit tot.
Am inceput sa locuim impreuna,sex abia dupa 2 saptamani am vrut, si mi-a placut.A fost o perioada tumultoasa in privinta plimbarilor si etc,chiar imi lipseau constatasem ca pierdusem 3 ani langa G fiind rupta de lume.
Bun,am mers in vizita la mama lui, aici supriza, mama lui dupa 1 luna inca nu stia ca locuim impreuna pe motiv ca nu a avut timp sa-i spuna.UPS..ce fricos, probabil a supt pana tarziu la masa..LAS..putin spus.In fiecare seara la ora 22:00 o suna de noapte buna..WDF!!!Ce P**** totusi…!!!pussy .
Dupa o alta surpriza, masa nu ma acceptat pe motiv ca ai mei sunt divortati si exista posibilitatea sa fiu la fel.WOOW ce risc se expusese baietelul ei sfant.Aaaa,da, ca el terminse teologia,si eu cum nu le am cu cele SFINTE..iar aveam o bila neagra:D
As fi preferat bila aia sa mi-o bage in anus.Apoi am inceput sa deschid ochisorii mei frumosi…si am avut parte de surprize.S era dependent de alcool,iarba, etc..iesiri,lejeritate.
Sa ajuns la certuri in care ma scuipat,ma injurat..etc.Sa umplut iar paharul..de data asta S era mai greu de modelat decat anteriorul inca apx 3 ani pierduti .Am revenit la refugiile mele,altele noi.Ahhh prinsesem o asa incredere in puterea mea de a seduce ce-mi place.
Exemplu aici :
https://ofaramadetimp.wordpress.com/2012/06/08/aromezambete120bpm/
Mult prea multe,am cedat.
Am stat 3 luni in cumpana,sa-l parasesc sau sa mai dau o sansa.Am dat o sansa si a tinut minunea 1-2 zile.
am zis stop, am suferit, l-a facut sa plateasca pentru tot.M-am simtit bine
AZi am avut iar taria de a o lua de a o lua de la capat cu ADI,aveam 8 luni de relatie.
Am momente in care cred ca am gresit iar,sunt paranoica pentru ca nu vreau sa fie iar o greseala,nu vreau sa-l parasesc.
Pot,nu e un capat de lume o relatie pierduta,Si AZI chiar de sunt hopuri nu mai am nevoie de refugii pentru ca el e perfect.
Acum e randul meu sa-l invat pe el cand sunt hopuri sa ne tinem in brate pentru ca el e… maleabil.

Lasă un răspuns

