2014

Sa dus inca un an, final.Un an cu rele si cu bune,mai putin bune pot zice..A fost un an greu din toate punctele de vedere,stres mare ,multe lacrimi si suferinta.Sper ca acest an sa fiu unul bun.In 2013 cu jobul am inceput cu stangul si la fel l-am terminat.Am incheiat o relatie, am inceput o alta, am fost ceruta de sotie, am trecut prin momente grele si frumoase.Am crezut ca greist si cu noua relatie dar au fost doar hopuri pentru calirea relatiei.
La cumpana dintre ani am fost nostalgica,partial trista de trecerea rapida a timpului…si de faptul ca iubitul meu a lucrat..da mai sunt cateva ore si am sa-l strang in brate puternic.
Cu mama nu am reusit sa vorbesc, inca refuza sa-mi raspunda la telefon,nu stiu daca am sa mai insist cu sunatul.Mi-e teama de anul nou inceput pentru ca nu stiu cum va fi,cum va merge…mi-e teama sa nu fie la fel ca acesta care tocmai a trecut…mi-e teama de finalul lui desi nici nu a inceput bine.
Sper sa am taria sa realizez tot ce am in cap.
Tuturor le doresc un an superb plin de fericire!

2 comentarii (+add yours?)

  1. krakilla
    Ian 13, 2014 @ 09:07:32

    De ce o suni daca stii ca nu vrea sa vorbeasca cu tine? Scrie un mesaj, o scriosoare, o carte, ce simti tu nevoia, in care sa ii explici alegerile pe care le-ai facut. Daca ai regrete, spune-i si ce regrete ai si daca simti ca asa e corect, cere-i iertare. Incheie spunandu-i ca astepti sa te sune sau sa te caute atunci cand va fi pregatita. Unele rani se inchid mai greu, altele deloc…

    Răspunde

Lasă un răspuns

