Iertare

Iertarea, fie ea si partiala este eliberatoare.
Ma simt eliberata,optimista,relaxata desi situatia nu e foarte roz cand sunt in cautare de un job bun.Vesnica mea problema si cred ca nu e numai a mea, in orasul asta infect dar fara de care uneori nu pot reusi.

Am facut o recapitulare si mi-am vazut greselile,stiu ca regretele nu au sens si nu au loc…Dar viata e asa de scurta incat trebuie sa pretuim tot..nimeni nu merita sa sufere.Daca as putea sa retraiesc iar unele momente le-as face mai frumoase.Dar cum acest lucru nu este posibil am ales sa spun ce am pe suflet,adevarul,regretul ca nu am fost mai buna.
Poate ca fiecare plateste pentru suferinta oferita dar nu este cazul nostru sa facem pe justitiari .Cand ceva nu mai merge si dupa toate straduitele nu e inca nimic reparat trebuie sa mergem mai departe.
Am planuri de viitor,sunt optimista.Un viitor unde ma includ deocamdata doar pe mine atat!Restul e relativ.
Mi-e teama de alte planuri mari.Imi doresc multesi voi reusi chiar de sunt multe hopuri.Pot!

Lasă un răspuns

