Carusel

Azi e cald si rece in acelsi timp,pana si eu ma mir de comportamentul lui.Azi as sari in sus de bucurie si de fericire ma facut sa ma simt minunat,calde si reci ca intr-un carusel care ma urca si ma coboara.Pana acum ceva timp era totul intr-o groapa si ma simteam extrem de rau dar sa schimbat ceva.Ceva in el e diferit si se reflecta in tot ce face iar fata de mine e de nedescris.
Am o relatie ciudata,e un berbec impulsiv mereu se arunca in cap si asa incep certurile,dar sexul e mai aprins.I sa parut ciudat de fiecare data cand nu ne-am vorbit sau ne-am certat grav ca tot vreau sex salbatic „pai ce are una cu alta”…Pe mine ma incanta,ma excita…
Am avut momente cand am regretat relatia asta, iar lucrurile rele de acum ceva vreme a schimbat ceva la mine,ma facut sa fiu mai atenta si sa ma gandesc la un plan secund bine asezat.Lasa sa fie bine si la vara cald.
IL iubesc pe Adi,este pentru prima data cand nu ma intereseaza o alta persoana,o alta relatie,aventura etc.

Lasă un răspuns

