Labirint de sentimente

563945_480109672009936_777093929_n
Cred ca ale noastre destine au trecut unul pe langa celalalt, de la cele mai mici concidente pana la barbatul meu care a fost candva al tau.
Cumva, desi nu te-am intalnit niciodata simt ca te urasc, te urasc pentru ca nu l-ai iubit asa cum merita,te urasc pentru ca ai plecat de langa el, ca poate o faramana din sufletul meu se ragaseste in ce ai trait tu langa el.
Si pe alta parte ma bucur ca ai facut acel pas iar acum incepe sa te uite….Te urasc si ma bucur in acelasi timp.Un amalgan de trairi…
Azi in acea statie de metrou auzeam zarva tuturor in timpane, vocile tutror persoanelor de pe peron in acelasi timp.Era ca un zumzait ce ma deruta.
**********************************************************************************
Am inima cioburi…..uneori simt atat de multa tristete incat din inima mi s-ar prelinge picaturi de sange.
Mi-e dor de….ani trecuti,de mine la 19 ani ….de copilul din mine….mi-e dor de tot…Mi-e foarte greu sa analizez tot ce sa intamplat de-a lungul timpului si imi pare rau cand am ranit unele persoane.
Doar uneori, acum am capul sus si zambesc!!!Iubesc

Lasă un răspuns

