Poisons…

Si azi se face fix 1 an de relatie cu A,ma simt bine, am uitat cei 3 ani…sunt fericita!
Imi mai aduc aminte cu dezgust de zilele in care mergeam impreuna la masa, si ea incerca sa ma tina deoparte de el prin orice mijloc pentru ca il considera cu mult mai bun decat mine.
Imi amintesc de ziua cand a aflat ca locuim impreuna, desi trecuse 1 luna de zile el tot nu avusese curaj sa-i spuna…iar ea a avut cea mai urata reactie.
Imi amintesc de sorasa, de A cea stramba la fel ca el,pe care masa o amintea mereu si o lauda ca are doctorat..vai cat de genial..Un doctorat..parca ar fi singurul om de pe planeta Jigodia in persoana, ea cea cu doctorat care si-a intepat sotul la masa cu un tirbuson,ea cea mai avara persoana in viata,…doar ca a contraziso cu o chestie minora.Poate de acolo i se trage inteligenta.Sa casatorit cuel virgina fiind,posibil si acum si-o trage tot in pozitia misionarului cred, desi dupa fata pare cea mai frigida femeie…El a luat-o ca asa se face la ei la tara>>el venit din fundul satului din grajdul cu oi<<< si si-au luat ei casa.Parinti lui sunt mandri, ai ei la fel ca au maritat fata.
Si mai nouuuu… se va divide,va ecloza curand :)).Poate el va iesi normal,fizic cat si psihic caci restul sunt dusi rau.
Iar el,baiatul lu mama"…care eu l-am facut nebun in gluma iar ea mi-a zis: "vai dar cum imi poti face baiatul asa"…vai cata scarba am fata de ea…O stricata de femeie care bate pe la usile biserici,si preotul zice ca o spovedeste mereu, ca ea e cu cele Dumnezeiesti.Da,si fiisu" la fel, a facut teologia la indrumarea lor, a parintilor ..dar lucreaza altceva.Si iubeste votka si cluburile cum iubeste bebe laptele.
Un alcooolic notoriu,fara curaj, fara nimic in viata, fara un scop.A avut noroc cu munca si atat..Am stat 3 ani langa el in speranta ca se va schimba.Timp irosit posibil..
Detaliile sunt multe si socante..Traiesc in lumea lor si cand vor vedea partea reala va intelege fiecare de ce am fost asa dintr-o bucata.
Mia pasat cumva, nu ma apreciat si apoi a avut parte de adevarul crud,de mici razbunari.Asa se intampla cand calci matza pe coada, se intoarce si te zgarie!

Lasă un răspuns

