Vindecare…

Ma simt minunat,simt cum totul ia un contur frumos si lucruri care mi le-am dorit candva acum se indeplinesc.Anul ce vine in Septembrie voi face nunta,la apx 28 ani fara o luna voi fi mireasa.Am multe de organizat in tot acest timp emotii vor creste de ce va trece timpul.Oricum vreau sa fie ceva simplu.

Niciodata nu am visat la rochii de printesa si alte nebunii,as vrea ca oameni ce vor fi prezenti sa isi aminteasca cu placere de eveniment.

Am inceput sa iert pe cei din trecutul meu, pe toti cei care m-au facut sa sufar.Vreau sa am o viata sa in stilul meu, fara sa ma simt incarcata.Am avut perioade in care aveam o mare nevoie de a spune direct ce simt celor din jurul meu, incluzand si chestii rele,dar simteam ca o merita,nici acum nu prea pot renunta dar timpul ma facut sa nu mai urasc.Am fost o catea rea si inca mai am acea latura bine ascunsa.Dar vreau sa o ingrop adanc.

Sunt o fata rea !!! :D…rea cu cei ce merita.

Pentru prima data am o relatie cu un barbat pe care il iubesc sincer,pe care nu l-am inselat,nu l-am mintit,e un amestec de amicitie,relatie,iubire…si sper sa se pastreze asa cat mai multi ani.

El este un om minunat,poate ca am avut perioade extrem de grele dpdv financiar, caci altele chestii nu au fost, dar le-am depasit impreuna…Nici nu-mi amintesc cand ne-am certat ultima data.Nu este totul perfect,dar uneori respir si gandesc inainte sa-mi descarc serii de nervi..si e destul de greu pentru ca sunt o fire impulsiva,dar am omul potrivit langa mine.

Dupa 6 ani pierduti implicata in doua relatii nereusite in care am mintit inselat si ascuns,fiind neinteleasa, acum am ce mi-am dorit,restul ce imi mai doresc pot crea langa A.

Incep sa uit ce a fost in trecut,incep sa iert ce mi sa facut,acum pentru toti cei ce m-au ranit nu doresc decat sa ajunga langa oameni potriviti si ei si sa faca ceva cu viata lor.Imi pare rau daca am strivit vreun sentiment nobil al vreunuia dar posibil ca a meritato din plin.