Vorbe spuse incet..

Post dedicat tie,nu-l vei vedea vrodata si nici intelege in limba mea.

Mi-ai spus vorbe frumoase si am crezut,m-am jucat si te-am ranit,ai avut grija si am apreciat  dar totte-am ranit.

Te-am iubit si mai iubit, fie pentru putin timp fie pentru mai mult.Frica din ochii tai copile am vazut-o  de multe ori si am vazut si orgoliul tau si copilul din tine si tot.

Te vei schimba si mai tarziu multe vor fi clare pentru tine,esti ca o papadie in bataia vantului si esti confuz.Ti-am dat dragostea mea ..aia nebuna cum mi-ai zis de multe ori ti-am dat tot…si am primit cu frica ce mi-ai putut da.

Am suferit cand te-am pierdut, enorm,iar acum daca te-as vede nu stiu cum am reactiona..dar te-as imbratisa…pentru ca a fost candva nu am trait niciodata.

Amestec de sentimente ce doar fiecare inima le simte diferit.Ai fost dezamagit dar si eu am fost la randul meu si inteleg.

Imi amintesc de clipele cand iti mangaiam parul lung,de sarutul ce ti-l dadeam pe ochii tai frumosi si nu intelegeai ca ochii tai oblici de ‘chinez’ cum iti ziceam,erau speciali pentru mine.

Cand te imbratisam si toata supararea disparea.Cand aveai grija de mine in orice moment.Da,stiu,Indonezia este departe de Romania..asa va fi mereu..dar si inima bate in ritmul ei..cand va fi doar o linie dreapta …totul va fi sfarsit.

Imi amintesc cand imi ziceai la ce visezi..Ai sentimente atat de adanc ascunse in suflet incat uneori nici tu nu le gasesti.Sa nu te pierzi dragule cand le cauti inauntru.Esti un suflet bun,vei fi asa mereu.

Nu am crezut ca te voi iubi,nici daca vedeam in viitor asat,poate ziceam ca e o farsa.Dar in momentul cand am auzit ca voi fi in alt loc fara tine din ziua urmatoare am simtit ca se rupe ceva din mine si nu credeam ca este adevarat.

A fost momentul cand timpul a inceput sa zboare si nu am mai simtit nimic.Se zice ca toate au un rost,ca timpul le rezolva pe toate..astept..ca eu sa devin iar om..normal.

Deocamdata sunt confuza….foarte confuza..

poza

1 comentariu (+add yours?)

  1. liviuvelar
    Noi 18, 2016 @ 19:19:10

    Ce delicata confesiune! cat de calda! uneori chiar fierbinte!

    Răspunde

Lasă un răspuns

