D-DENTIST smile…

Azi am fost la Dentistry hub.I-am gasit intamplator pe Youtube cu cateva luni in urma,genial, mi-a placut tipul cum descria cu lux de amanunte ce face el in(cu) gura omului si mi-a starnit curiozitatea.Dragut,deschis la minte si reconfortant.

So, Open your mind (mouth)

Am luat totul cu pasi marunti, va fi ceva de lucru pentru ca imi place sa am o dantura perfecta.Sunt cateva carii mici ,nimic exagerat, dar frica mea de stomatolog a disparut.

Pentru inceput locul este micut, dar cu multa imaginatie.Pentru cei ce vor sa traga un ochii pot da click pe numele de mai sus 😉

Nu, nu fac nici o reclama daca ii trece prin minte cuiva.Cred cu tarie ca  cel mai bun medic este cel recomandat dintr-o experienta placuta.

Bafta D-hub! Ne vedem curand

#freshmouth  #detartraj  #farafrica

Dentistry hub

Lasă un comentariu